• Open
  • psvkampioentje1
    Bijdrager
    13 augustus 2016 om 18:01 #1347

hoi smessie of iemand anders mag ik soliciteren voor buildteam want ik vind het leuk om creaties te maken en andere leuke dingen ik heb ervarining want ik was builder bij een andere server groetjes psvkampioen

1. MRpixelpig
    Bijdrager
    Berichten van
    23 augustus 2016 om 15:05 #1373

je mag altijd solliciteren laat wat screens zien en je creative plot en waarom je in het buildteam je ervaring en dat soort dingen dan wordt je sollicitatie vanzelf behandeld als je niks hoort dan wordt het niks als je wel iets hoort is er kans dat je erbij komt

2. psvkampioentje1
    Bijdrager
    Berichten van
    23 augustus 2016 om 18:02 #1375

ik wil graag bij het buildteam horen omdat ik het leuk vind voor te bouwen en ik help mensen graag met bouwen ik was eerder builder bij een server ik maakte mooie huizen en winkels het was mooi ik hoop dat ik hier een kans krijg om buider te worden want ik vind de server geweldig aardige mensen aardige mods en jij smessie jij bent ook heel goed ik hoop dat jullie van mijn werkt goed vinden want heb voor mrpixelpig en smessie iets gemaakt gaan jullie stemmen of hoort het niet ik weet niet goed hoe het gaat

3. smessie
    Sleutelbeheerder
    Berichten van
    • Owner
    23 augustus 2016 om 22:51 #1377

Hoi

Hier wat tips om je sollicitatie te verbeteren;
    – een sollicitatie bestaat uit meer dan 1 zin, elk beginnend met een hoofdletter en eindigend met een leesteken.
    – voeg imgur linkjes toe met screenshots van je bouwkunsten en vermeld je plot id
    – vertel wat over je bouwstijlen

4. psvkampioentje1
    Bijdrager
    Berichten van
    26 augustus 2016 om 08:09 #1380

Hoi mensen van het buildteam. ik wil graag solliciteren voor het buildteam. want builder worden vind ik leuk.
    ik heb een beetje ervaring met bouwen ik was vroeger Admin en ik bouwde toen. en ik was ook co-owner En Builder bij een andere server. maar ik wil jullie graag iets laten zien waarom ik in het buildteam hoor. ik Heb een smessie huisje en mrpixelpig huisje gemaakt. en een vliegtuig gemaakt. en een smessie bordt Dat heb ik Alleen een beetje hulp gekregen maar voor de rest heb ik alles alleen gedaan. alleen mijn bouw Stijl is Creative en ik verzin dan iets. ik heb niet echt een bouwstijl. het id is 1:-6 🙂 psvkampioen

5. PhillTheDinosaur
    Bijdrager
    Berichten van
    • Helper
    • Emerald
    23 november 2016 om 15:47 #1568

Excuses voor de late reactie,

Zou je nog wat extra bouwwerken/foto’s kunnen laten zien over je bouwwerken?
    Het Buildteam kan nog geen duidelijke mening vormen.

Als je vragen hebt kun je gerust naar mij, de staff of het BuildTeam komen 🙂

-PhillTheDino