• Open
  • YoramDutch
    Bijdrager
    12 oktober 2016 om 21:06 #1470

Beste smessie, builders van het Buildteam en Staff,

Hierbij wil ik graag solliciteren voor het BuildTeam. Ik wil graag helpen met het bouwen voor de server. Zoals verscheidenen al zullen weten ben ik volledig terecht geband, omdat ik met een schone lei wou beginnen heb ik gevraagd of ik opnieuw zou mogen solliciteren voor het BuildTeam, hierbij dus. Ik heb al een bouwwerk gemaakt op mijn plot met het id -3;-10. Het gaat hier niet om het naambord of de (ontzettend slechte)replica van Darth Vader’s helm. Het gaat om de build met het spruce wood en de spruce bladeren eromheen. Het moet een KitPvP arena voorstellen, het is nogal klein omdat ik geen gebruik heb kunnen maken/gemaakt van World Edit. Ik vraag je de build met Graphics Fast te bekijk omdat de bladeren anders nergens op lijken.

Groet,
    YoramDutch

1. YoramDutch
    Bijdrager
    Berichten van
    13 oktober 2016 om 19:43 #1471

hierbij een paar Screenshots:

View post on imgur.com

2. YoramDutch
    Bijdrager
    Berichten van
    15 oktober 2016 om 12:56 #1476

Omdat het Buildteam aangaf dat het te weinig was om mij te beoordelen heb ik nog 2 builds gemaakt: Ze vliegen beiden boven het plot -7;0, het ene vliegende eiland is ook echt bedoeld als eiland(met het huis). De ander is niet bedoeld als eiland(snow), ik vraag jullie dus om bij het ene weg te denken dat je in de lucht zweeft en ervan uit te gaan dat het gewoon op de grond staat.

groet,
    YoramDutch

3. YoramDutch
    Bijdrager
    Berichten van
    15 oktober 2016 om 13:09 #1477
  4. PhillTheDinosaur
    Bijdrager
    Berichten van
    • Helper
    • Emerald
    23 november 2016 om 15:48 #1569

Hallo YoramDutch,

Excuses voor de late reactie,

We hebben hierbij besloten om je weer aan te nemen voor het BuildTeam,
    Je zal binnenkort je prefix ontvangen en er staat al een wereld klaar in de bouwserver, je kan de bouwserver bereiken via /server bouwserver en je wereld bereiken doormiddel van /world tp YoramDutch, verdere regels worden in de BuildTeam Groep besproken.

Bij vragen kan je altijd bij de Staff of BuildTeam terecht.

-PhillTheDino

5. YoramDutch
    Bijdrager
    Berichten van
    23 november 2016 om 17:23 #1578

Hey staff,

thnx voor het aannemen ik zal heel actief gaan bouwen :).

Groet,
    YoramDutch